Het einde komt in zicht! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Jacco&Wesley Rijstenbil/Koetsheid - WaarBenJij.nu Het einde komt in zicht! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Jacco&Wesley Rijstenbil/Koetsheid - WaarBenJij.nu

Het einde komt in zicht!

Door: JaccoWesley

Blijf op de hoogte en volg Jacco&Wesley

28 Juni 2012 | Australië, Airlie Beach

Na lange tijd weer een blogpost. Het is niet altijd even makkelijk de tijd te vinden om fotos te plaatsen en een verhaal te typen. Toch weer een verse post! Kijk voor de fotos even bij de vorige blogpost van melbourne want er is iets niet helemaal goed gegaan met uploaden.

Na de laatste blogpost zijn zijn we vanaf Melbourne begonnen aan onze toch langs de oostkust. Opweg naar sydney hebben we Wilson promontory NP bezocht en daar een paar dagen gehiked. In Sydney aangekomen hebben we een nederlandse vriend van ons opgepikt en het team is nu 3 man sterk!
De belangrijkste stops tijdens het reizen waren Byron Bay en Nimbin. Een leuk surfer/backpacker plaatsje en een oud hippie dorpje. Na een week zijn we toch weer verder gereist aangezien de tijd verstreek en het maar bleef regenen.

We hebben ook nog eventjes in Brisbane gezeten maar aangezien dit hetzelfde was als een andere stad zijn we naar Noosa gereden en hebben we daar een aantal dagen gevist en gekampeerd; Noosa Np bezocht, dolfijnen gespot en lekker uit eten geweest.

Door via via mensen op straat te spreken kwamen we een paar dagen later in Eumundi aan. Klein plaatsje maar wel de bekende Eumundi Markets bezocht op een zaterdag ochtend.

Vanuit de stad Gympie hebben we besloten alle drie op te splitsen. Wesley is gaan wwoofen (Willing Workers On Organic Farms) bij een biodynamische boer waar ze groenten verbouwen en vee houden om ervaring op te doen. Jacco is gaan Wwoofen bij een afgelegen art studio / biologische boerderij. Gewoon even 2 weken afgesloten van de bewoonde wereld. Dion is een tien daagse meditatiecursus gaan doen in Pomona.

Na enkele dagen geleden weer samengekomen te zijn hebben we eerst flink gefeest. De dagen erna hebben we een grote afstand afgelegd en zijn nu aangekomen in Airlie Beach. Lekker weer, tropische omgeving en de dagen aan het aftellen. De tijd vliegt!

• 28 Juni 2012 - 07:47

Femi :

Hoi Jacco en vrienden,

Voorbijgevlogen ! Heb jullie reisverslagen gelezen en de foto's bewonderd. Dat zal straks weer wennen zijn ,want wat ik op jullie foto's gezien heb is een heel gevarieerd en groots landschap en steden en plaatsen die zowel Amerikaans als Engels aandoen. En Nederland is een land met minder afwisseling.

Geniet er nog van en tot over 43 dagen,

Groeten, Femi

• 28 Juni 2012 - 07:51

Arwin:

Ha mannen!

Wat een mooi verhaal weer! Je zou bijna denken datm jullie er al jaren wonen!

Foto's zijn ook echt weer gaaf, kan aan mij liggen maar zie ineens wat wolwassen mannen vergeleken met toe we jullie bij Schiphol uitzwaaienden. Gaaf hoor!

Maak er nog wat van die laatste weken!

Oi Oi Oi

• 28 Juni 2012 - 08:10

Iman:

Hoi Jacco,
    Nog even genieten van de laatste mijltjes loodjes en dan.... Even nog maar niet aan denken. komt vanzelf wel. Geniet er nog maar even van!

• 30 Juni 2012 - 13:12

Pahenry:

"Lekker weer, tropische omgeving..." Kijk dat is nou wat we hier nogal eens missen boys.

Heel erg leuk om weer over jullie nieuwe belevenissen te lezen. Veel gezien. Prachtige foto's, adembenemende vergezichten en ook erg interessant om te zien hoe het leven op de WWOOF's gaat. Relaxed met weinig regel-druk, lijkt het, met een hoop zonnecollectoren etc.

Tja, de tijd is voorbij gevlogen, maar er ligt gelukkig nog een hoop in het verschiet. Geniet er maar van. Een mooie reis verder! We zijn benieuwd.

groet, pahenry

• 30 Juni 2012 - 20:47

Babs:

Hoi wes,ik zit hier met je vader op een verjaardag.leuk om al die verhalen te horen...gaaf hoor zo'n reis! Lijkt me leuk als je terug bent eens af te spreken. Fijne reis! Gr babs

• 10 Juli 2012 - 20:06

Moes/Madzy:

Hoi Jacco en Wesley,

Was weer benieuwd naar jullie verhaal en foto's.Leuk,mooi en indrukwekkend om te zien en te lezen. Inderdaad de tijd vliegt,dus geniet van jullie laatste weken,waarin jullie nog heel veel gaan zien en beleven. Jacco je vergeet die Koala niet hè!
    Lieve groetjes en een dikke knuffel voor jullie xxxxxxxxxxx

• 10 Juli 2012 - 20:40

Rineke:

Hoi Jacco
    Leuk jullie reis verslag te lezen, wat een belevennis.
    Ook de fotos zijn helemaal mooi,geniet nog maar even van dat prachtige land.
    Ze zijn zo voorbij de dertig dagen.
    Groetjes Rineke.

• 11 Juli 2012 - 12:23

Guus Munnik:

Hey Wesley,

Leuk om je reisverhalen te lezen, je vader vertelde me erover, dus dacht ik zal eens een berichtje achterlaten.
    Na een aantal van je blogposts te hebben gelezen en de fotos daarbij te hebben gezien, weet ik zeker dat je daar een fantastische tijd hebt.
    Veel plezier nog daar en wie weet tot snel.

Gr, Guus